2012-02-14

Hej på Er.
Jag vill bara berätta en liten solskenshistoria.
Jag hade för en tid sedan en bild på en kille som jag träffade på 50-talet.
Hans son sände mej en bild på honom. För några dagar sedan fick jag ett mail från en flicka som också ville veta mer om sin far. Det visade sig att det var samma person som jag berättade om här ovan. Jag tog kontakt med sonen och frågade om det var OK att jag lämnade ut hans telefonnummer till henne. det var det, och sedan fick jag mail från båda att dom var mycket glada över att bli bekanta med varandra.
Det vill jag säga: Bloggen har gjort underverk.
I dag fick jag mail från en dam som ville veta mer om sin farmor som hon aldrig sett.
Farmor hette Anna-Stina och var född i Uddevalla ca:1929
Hon hade varit sångerska i en Orkester i Uddevalla och kanske även varit med i revyer.
Är det någon som vet något om detta, hör gärna av Er till mej.
Mv Willy